onsdag 31. oktober 2018

Høstkort

For over en uke siden tenkte jeg at jeg skulle lage et høstkort, men hadde ingen ide om hva og hvordan. Kom på at jeg hadde kjøpt noen dies fra Prima formet som blad, så de ble leitet fram. Brukte de to lengst til høyre.




Stanset ut flere blad i fargene rød, mørk grønn og lys gul. Litt dårlig utvalg på riktig gode høstfarger her i huset, tydeligvis ingen favorittfarger hos meg, men man tar det man har...

Måtte ha noe mer på kortet, så jeg stanset også ut en hjort i brunt. Samt et rødt banner hvor jeg stemplet teksten "hipp, hipp, hurra" på.

Syntes det ble litt kjedelig, så for å friske opp, embosset jeg bladene og hjorten med holographic embossingpulver. Gir et flott uttrykk, men ikke så godt å få med på bilder. Litt synlig på hjorten.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar