mandag 23. oktober 2017

Rosa bursdagskort - gate fold bretting

Rosa bursdagskort

Har bunker med gamle mønsterark liggende, som ikke blir brukt. Liker jo å kjøpe nye, men etter at den lokale hobbybutikken ble lagt ned, så er jeg nødt til å bruke av disse bunkene. Mange fine mønster, bare litt uvante for meg. Begynner å bli litt lite bazzill igjen, utplukket på farger, så det blir vanskeligere og vanskeligere å finne gode kombinasjoner.

Men her tror jeg det ble en god kombinasjon av bazzill og mønsterark. Kortet er et gate fold kort, og ble laget til min yngste søster sin bursdag.


I bursdagsgave fikk hun et lerretsbilde jeg hadde tatt en  sommersnatt i år. Bildet viser vår barndomsheim i nydelig solnedgang.



10 kommentarer:

  1. Et nydelig kort og en fantastisk solnedgang! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #tilhenne.
    Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlett
  2. Så flott kort og for eit nydelig bilde av solnedgangen. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin oktoberutfordring Til henne.
    DT-Annelen

    SvarSlett
  3. Herleg kort! Eg likte så godt arket du har brukt :) Takk for du screpper hos oss i KortoMania! DT-Gina

    SvarSlett
  4. Til tross for(dine ord) dårlig utvalg så synes jeg du har truffet blink her. Nydelig kort som matcher gaven perfekt. Dessverre så viser situasjonen din også med manglende nærbutikk av hobbyting en økende trend og minner oss på hvor viktig det er å bruke butikkene våre <3 Mitt lille hjertesukk :) Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. Klem DT Belinda

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker ☺
      Man setter ikke nok pris på tingene, før de er borte... 🤔

      Slett
  5. Det er flere av oss med bunker med gamle mønsterark! Dette kortet digga eg, syns det var spot on både med kartong, mønsterark og pynt! Nydelig bilde også :-)

    SvarSlett